gårdagens fest!

Igår kom jag hem vid 02:30 efter en super fest :D det var jätte roligt. Först var det inte så roligt för vi bara åt! Sen började det hätta till lite, fler och fler började bli fulla (alla vuxna förutom mamma var fulla) och dom började dansa och ha roligt. Maja och jag stod i baren och serverade lite dricka haha och sen så drack vi en hel del själva också ;) fast inget med alkohol i. Maja smakade en öl som det inte var någon alkohol i haha det var inte så jätte gått men sen började hon blanda ölen med massa annan dricka och då blev det lite godare :). På slutet blev det lite för mycket för två st och dom började spy (blä), en spydde framför ögonen på mig så jag höll också på att börja spy. Och sen fanns det en där som Maja och jag tycket va väldigt äcklig så vi försökte att inte prata med honom och så fort han närmade sig oss så gick vi därifrån.
Jag har inga bilder just nu men ska försöka att få tag på några :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0