inte många dagar kvar nu!!

Snart är det jullov :D jag har bara torsdag, fredag, måndag och tisdag kvar.. sen så är det lov. imorgon har vi ett prov i engelska, det ska inte vara så svårt om man har gjort dom senaste uppgifterna + om man har pluggat in lite ord :P orden har jag helt glömt bort så jag måste plugga in dom ikväll eller imorgon innan provet haha.
dom här två söta personerna hade ett litet bråk idag (asså inte på riktigt haha) Amanda ägde kebab så jävla hårt och nu ska dom i sommar köra paintball för att se vem som är tuffast!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: lollo

hej jag åker med bussen imorgon bitti, jag har praktik. ;)

2010-12-15 @ 18:06:58
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0