Fredagsmys..

NU ÄRE FREDAG!!! Det här kommer att bli en bra helg :) jag får sova ut på måndag också för då är jag ledig :D
aja men iallafall så idag när jag skulle åka med bussen hem så åkte den som vanligt ner till Duve först men sen så skulle han tillbaka till centrum där jag och många andra hade gått på, och han trodde att det var så han skulle åka så han tänkte släppa av oss vid centrum igen :S asså fatta han inte att typ alla gick på i centrum och ingen gick av vid Duve så vem fan vill åka tillbaka till centrum igen då???? men tillslut var det någon tant som gick och prata med honom haha.
Nu ska jag ringa till pappa och säga att han ska köpa chips :) man måste ju ha något att äta när man ska se på idol :D
puss o kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: hahah det är ju degen jag ser fram emot!! :D

2010-11-26 @ 18:50:31
URL: http://lzetterberg.blogg.se/
Postat av: lollo

sv: hahhah!

ah, visst det kan jag göra. x) men det får bli på söndag i så fall, förresten vad bra att du också är ledig på måndag! :D:D

2010-11-26 @ 19:57:34
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0