SÖDERMALANDS FF F94

Jag har fått en kallelse om distriktlaget :) asså jag är så jävla glad, fatta det här kan va min chans. vi har första träningen den 10 okt då kommer alla 30st att vara där, sen har vi två dagars träningar 16-17 okt och då är vi också 30st. sen efter det kommer det tråkiga och svåra, det är träning + match den 23 okt men då är vi bara 22st och sen kommer det en träning + match igen den 31 okt och då är vi bara 20st sen är det sista uttagningen det är den 5-7 nov och då är det cup och det är bara 16st som kommer att bli uttagna till det och dom är liksom södermalands distriktslag.
Jag hoppas att jag är en av dom där 16st x)..
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0