sitter i solen och har det bra!

Det här är nog det bästa påsklovet som vart! bara sol och det är typ 20 grader man kan ju inte klaga på vädret direkt! Det känns verkligen som om det är sommar nu. Jag undrar hur varmt det kommer att bli i sommar om det är så här varmt nu när det bara är vår! :o
var ute och sprang med Lollo förut :) det var väldigt härligt att ta en liten springtur :P välbehövligt efter all mat och annat gott som man åt igår! har också bestämt mig för att jag ska skaffa lite mer muskler och kanske lite mer magrutor (inte magrutor så att det syns jätte mycket utan lite sådär lagom). Alla säger att jag är vältränad men det är jag inte och jag ska fan lägga ner mer tid på att bli vältränad!!
puss

Kommentarer
Postat av: lollo

jag vill också träna upp mig mer! xD hah

2011-04-24 @ 16:02:59
URL: http://lzetterberg.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sv det låter kanon!!

2011-04-25 @ 00:48:32
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0