match idag igen!

Igår tittade jag på när mitt lag spelade match mot Torsälla. Det blev 1-1 och vi spelade jätte bra även fast vi hade domaren emot oss. Det var jätte konstigt och sitta vid sidan och titta :o kändes som om jag satt och kollade på GIF:s A-lag eller B-lag. Senare idag så ska jag gå upp till plan för att titta på när damerna ska spela! Jag skulle väl ha spelat med dom också om jag inte hade vart skadad. Men men det är ganska skönt att ha en helg utan massa stress och nervositet. Fast jag saknar träningen så in i helvetet, jag skulle bara vilja kunna springa en runda nu men nejdå det går inte.... Fast nästa vecka får jag börja träna lite lätt :D
Tårtan som jag och Lollo fick för oss att vi skulle göra igår :) Den blev jätte god! ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Älskar tårta!! :D

2011-05-22 @ 21:40:58
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0