sön 8 maj

Ligger i sängen och vill inte alls gå upp! Känner redan nu att den här dagen inte kommer att bli den bästa :(. jag har match kl 17:00 och hur kommer det att gå när man har as ont i både foten och nacken!? känns inte som någon bra kombination när man är målvakt! föresen så är min käke helt jävla svullen efter gårdagens match när jag fick någons knä rakt på käken. Aja sluta gnälla nu Emma! jag måste vara bra fast jag har ont och det är väl egentligen bara att uthärda smärtan lite så kommer allt gå sååååå bra!!! man kan ju alltid hoppas!! ;)
Nu är det frukost på schemat och sen kanske en liten sväng ut och gå i det fina vädret >D
ha en riktigt härlig söndag nu! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0