Lite om mig!

  • Lovar du att vara ärlig? Japp!
  • Du heter: Emma
  • Låt som när du är ledsen sörjer till? who you are!
  • Beroende av: Sport, vänner, internet och min kära mobil :)
  • Vem behöver du mest just nu: hmm...
  • Håller du alltid en hemlighet? Ja alltid! Skulle aldrig kunna svika vänner på det sättet!!
  • Vad tror folk om dig? Att jag är en blyg och snäll person.
  • Stämmer det? Typ!
  • Brukar du skratta för dig själv? haha japp :)
  • Har många hemligheter har du som ingen annan vet? 2st
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Yes!
  • Var bor du? I sörmland
  • Trivs du där: jaa,
  • Äger du några converse: nej
  • Sprit, cider, vin eller öl: hmm cider
  • Brukar du bli för full: Aldrig!
  • Vad har du för mobiloperatör: Telenor
  • Är du allergisk i mot något: japp
  • Nästa mål i ditt liv: Få jobb och flytta till egen lägenhet.
  • Hur svarar du i mobilen: Om det är någon jag känner svara jag hej eller aa. Om det inte är någon jag känner svarar jag Hej det är Emma.
  • Vem ringde du senast? Bror
  • Antal timmar sömn inatt: För många timmar
  • Sov du ensam: ja
  • Brukar du komma i tid: japp eller försöker alltid.
  • När mår du bra: När nära och kära också mår bra.
  • När blev du fotad senast: Några dagar sen
  • Hur känner du dig nu: Nöjd
  • Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter..
  • Vad saknar du: Mycket
  • Hade du en bra kväll igår: Mycket.
  • Favorit dryck på morgonen: Vatten
  • Rakar du benen: jaa
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23
  • Är du blyg? ja
  • Sysslar du med någon idrott: japp (fotboll och innebandy)
  • Vill du hellre ha mail än brev: Iband
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
  • Har du spytt offentligt: nej
  • Är du nöjd med ditt liv: Ganska
  • Är du bortskämd: hehe jaha
  • Vad ska du göra i morgon: Titta på innebandy och fotboll + att jag kanske ska gå på bio.
  • Vad är det värsta du vet? Nålar och hår i maten
  • Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte mycket.
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild? svårt men Hope Solo!
  • Vad längtar du till? Sommaren!
  • Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
  • Vad använder du för shampoo? Olika
  • Hur gammal är du: 17 men 18 om ca 2 månader :D
  • Tycker du om någon just nu: Det beror på hu man ser på det!
  • Om fem månader: Går jag fortfarande i skolan
  • Du samlar på: Priser ;)
  • Gröna eller röda äppeln: Båda
  • Gillar du golf: Japp
  • Vilken tid gick du upp idag: Hihi halv 12
  • Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
  • Har du strumpor på dig nu: ja
  • Är det okej att gråta: jaa
  • När grät du senast: för typ en vecka sen
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala alla lån som mamma och pappa har.
  • Bär du glasögon eller linser: nix
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne
  • När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 11 halv 12.
  • Har du piercing: nej
  • Vill du gifta dig: Kanske
  • Vill du ha barn: ja
  • Solar du ofta: hmm NEJ!! jag blir fan inte brun :/
  • Är du bra på att laga mat: Absolut :D
  • Är du flygrädd: Japp eller jag tror att jag är det.
  • Är du musikalisk? Nej
  • Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola
  • Vilken är din favoritglass: vaniljglass
  • Tror du på ett liv efter döden: Ibland
  • Tycker du om sushi: Har aldigt ätit och kommer inte äta det.
  • Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller glass
  • Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
  • Har du tandläkarskräck: Nej
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda
  • Vilken ögonfärg har du: blå, grå och grön haha
  • Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
  • Biter du på naglarna: Nej fy.
  • Röker du: Nej och skulle aldrig gör det.
  • Hur ofta tränar/motionerar du: ungefär 4 gånger i veckan
  • Senaste låt du hörde: Jessie J - Domino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0