Fastbunden vid en stol!!

När vi hade slutat skolan vid 11:25 idag så skulle jag och Amanda stanna kvar i skolan för att plugga lite! Det blev inte så mycket plugg, istället så tejpade hon fast mig vid en stol!! haha Tobbe som också var inne i klassrummet då tyckte det var riktigt roligt att snurra mig runt, runt och åter runt! Jag blir nästan aldrig åksjuk av sådant men idag var jag fan nära på att spy! Usch.. Dom körde ut mig i korridoren också men som tur var så kom det ingen då ;) haha tillslut fick jag tag på en sax och sen efter typ 5 min var jag loss (det var mycket tejp)  :P nästa gång är det Amanda som sitter i den där stolen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahahahahhaha

2012-02-10 @ 20:23:16
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0