fotboll

Nu är man tillbaka till bloggen igen då!
Det har inte hänt så mycket under dom här veckorna men i lördags så spelade jag fotbolls-cup. Det är verkligen en cup jag kommer minnas för livet. Det var för första gången vi tog oss till final!!! första matchen var vi inte så bra vi förlorade med 4-1, andra matchen vann vi med 1-0 och sista matchen i gruppspelet vann vi också med 1-0 och eftersom vi hade vunnit två matcher så gick vi vidare och fick spela semifinal det blev en riktig rysare det stod 1-1 efter full tid, så det betydde att det skulle bli straffar, eftersom att jag är målvakt så hade jag en ganska stor uppgift men jag gjorde det väldigt bra släppte in 1 av 4 straffar och sen sista straffen tog jag väldigt snyggt, tog den ganska långt ut på höger sida sen var det bara för en av våra spelare att sätta sin straff och då skulle vi gå till final o såklart så gjorde han det :) sen finalen förlorade vi med 3-2 vi spelade mycket bra men alla var typ slut efter semimatchen. Men vi är glada för en silver medalj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0