....

Jag har inte kunnat lägga ut något inlägg för jag har haft en del att gör.
tex så gick moppen sönder i torsdags när jag åkte hem från skolan, jag kom inte ända hem så jag fick gå men moppe en jäkla bra bit. sen när man kom hem var det bara att försöka laga den :/ det gick inte så bra så pappa fick göra det. hela den här veckan har vart "lite" konstig har inte haft tur med något. nu är jag sjuk också, det var nu jag inte fick bli sjuk för jag har specialidrott på onsdag och trosdag för första gången (vill inte missa det)..... sen ska vi inte gå in på allt annat som har hänt..... Haha,,,

hoppas att ni har haft det bra iallafall. x)
Kramizar!


Kommentarer
Postat av: louise

haha, låter kanon hörru! xd

Var det därför du inte svarade på mina sms, för att du är sjuk? ...

aja, krya! :)

2010-08-30 @ 15:31:37
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0