strömavbrott

Igår när jag satt hemma själv så gick strömmen :/ asså så jävla rädd jag blev, jag hade min dator som lampa tills jag hittade några ljus som jag kunde tända. När jag satt där i mörkret helt själv så började jag höra massa konstiga ljud så jag var tvungen att koncentrera mig på något annat så jag tog mammas mobil och smsa Lollo och fråga vad hon gjorde. Jag fick till svar efter en stund att hon inte var hemma, jag svara med att vi hade strömavbrott i marmorbyn och att jag var helt själv, fick till svar: ojoj, varför är det strömavbrott? asså vafan Lollo hur ska jag kunna veta varför det är strömavbrott? jag sa det hon hade skrivit till mamma (dom hade kommit hem då), och hon bara skrattade och sa ja det var en bra fråga. aa iallafall så kom strömmen tillbaka sen efter ungefär en timme.

puss


Kommentarer
Postat av: lollo

hahahhaha! jag är smart! (Y)

2010-10-29 @ 18:00:16
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0