foto

Igår hade vi skolfoto och jag fick sitta ner :) helt otroligt jag som är 175 cm lång fick för först gången sitta ner. inte för att jag tror att man blir bättre på fotot för att man sitter ner. Jag känner på mig att jag blundade på varje kort han tog så det kommer inte bli bra. Nu sitter jag helt själv i skolan ingen har kommit än. alla kommer typ om 40min eller senare. om jag inte hade haft specialidrott så skulle jag ha kunnat tagit moppen, men nu får jag sitta här och lyssna på musik x).
(Träning ikväll! Lollo du MÅSTE komma annars bilre tråkigt :D)
puss,,

Kommentarer
Postat av: louise

haha, jag kom! :D

2010-09-23 @ 19:25:07
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0