Prov!!!

idag fick jag reda på att vi har prov imorgon och på måndag, så nu sitter jag och pluggar som fan xD
Fast det är en "bra" dag imorgon för jag får min dator (från skolan) men vi ska sitta i 3 timmar och lyssna på hur den funkar... jag kommer iallafall inte fatta något av det dom kommer säga så varför ska jag sitta där??

Dom har delat in klassen i två delar (till datakursen) efter klasslistan det blev A till K är andra gruppen och L till ö är första gruppen och jag är med i andra gruppen allså A till K.. och vi har datakursen kl 13:00 till 16:00 och dom andra har från 9:00 till 12:00 och efter dom slutar då kl 12:00 så får dom gå hem, men vi ska först ha lektion kl 10:15 och sen en lektion kl 12:00 och det tycker jag är lite konstigt för halva klassen slipper provet och matte lektionen.
jag skulle vilja ha reda på vem som kom på den dagen!!! den ska jag snacka med hehe x)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0