HP2!!

Första skoldagen är över och jävlar vad irriterad jag är!! Vi har slagit ihop både A och B klassen så nu heter vi HP2 och är 36 st!! Jag undrar hur fan dom tänkte. schemat är helt fuckat och vi har blivit indelade i två grupper och så klart så ska vi va tvungna att dela på oss! men vi försöker fixa det genom att byta grupp med två st MEN det dåliga är att vi inte får byta för en lärare men vi får för en annan och nu måste dom ha ett jävla möte om det och sen får vi se om vi kan byta! :O Asså jag undrar vad är problemet med det hela? nej jag blir bara irriterar så fort jag tänker på det!! Aja slutar iallafall tidigt både torsdagar och fredagar så något positivt finns det iallafall :) slutar 12:45 i morgon!
Det var skit sköj att träffa tjejerna igen ♥♥

Kommentarer
Postat av: lollo

dags o uppdatera nu va?;)

2011-09-03 @ 22:07:34
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0