match!

idag har jag vart och spelat en träningsmatch med damlaget! vi vann med 3-2. jag stod i mål första halvleken och sen spela jag ute på topp (vilket är väldigt ovanligt att jag gör) men det var hur kul som helst att spela ute! fast jag fick ett par riktigt bra smällar!! Först en smäll på knät och sen blev jag ner tacklad i straffområdet men fick ingen straff fast jag fick ett par riktigt fina märken på ryggen efter att en av deras spelare klev på mig!! sen fick jag en boll i ansiktet som träffade tandställningen som vanligt! fyfan vad det rann blod :o sen va det någon jävel som spela väldigt fult och sparkade mig på armen så nu har jag både sår och är jävligt svullen där!! tufft att spela fotboll men så jävla kul det är :D haha nu ska jag nog sova är riktigt trött! måste vila tills imorgon för då är det träning ;)
det syns inte så bra men det är smällen som jag fick på knät!
man ser inte hur svullet det är men man ser några av alla sår och rivmärken jag har på armen!
haha ibland får man leva med lite smärta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0