Några saker du kanske inte visste om mig:

1. spelar fotboll i ett pojklag och har gjort det sen jag var ca 5 år!
.
2. jag gillar absolut inte nålar!!
.
3. är tredje bästa målvakten i Sörmland!!
.
4. något som många inte vet är att jag har/haft väldigt många smeknamn som tex vitlök, femma, hedda och fredde (efter efternamnet)
.
5. har en förmåga att lära mig alla repliker i tecknade filmer...
.
6. jag är väldigt beroende av musik
.
7. jag är en vinnarskalle. Jag blir riktigt arg när jag förlorar även om det bara är en lek, fast jag visar det inte alltid! har lärt mig att man inte alltid ska visa det!!
.
8. något som jag tror INGEN vet är att jag älskar att sjunga! MEN jag sjunger aldrig när någon är hemma, bara när jag är själv!
.
9. jag är beroende av mina fina vänner ♥ och jag saknar alla just nu!! ni är bäst och det vet ni :D ♥♥
puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du och dina jävla repliker! xD;)

2011-07-05 @ 20:11:31
URL: http://lzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0