slutet var nära

Idag hände det som absolut inte får hända! eftersom jag är allergisk mot det mesta så får jag special mat i skolan, och idag så gick jag och hämtade min mat som vanligt men det var bara det att jag fick fel mat!! dom sa att jag kunde äta skolmaten MEN det var majonäs i den maten och jag tål inte ägg och det finns i majonäs!! jag visste ju inte om att det var majonäs i det så jag tog den maten men jag kände på mig att det var något som var fel, men ändå så åt jag lite (väldigt lite) och sen kommer två tjejer från köket fram och säger att jag hade fått fel mat :O när dom sa att det var ägg i så trodde jag fan inte mina öron!! ÄGG som jag är as allergisk mot hade jag ätit och vad skulle hända med mig efter en stund!? fan vad rädd jag var att min hals skulle svullna upp och jag inte skulle få någon lust!! men eftersom jag inte fick i mig så mycket så kan det vara därför jag inte har reagerat änu. Men den reaktionen kan komma om 2 dagar att jag tex får utslag!! och sen så kan man klara av att äta det en gång men nästa gång man äter det så kan man reagera jätte starkt! :o allt var iallafall as läskigt och vet inte om jag kommer sova så bra i natt!! Hoppas inte det händer någon mer gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0