!

Kom just hem efter att jag har vart och kollat på när laget spelade match mot Flen. Det gick inte så bra så jag vill inte prata om det!! Sitter nu och funderar på om jag ska köpa en one piece men det är bara det att dom kostar 600-1500 kr och jag har inget sommarjobb och om jag köper en så kommer jag typ inte ha några pengar i sommar :/ stort problem jag har!!! Jag vill verkligen ha en one piece men varför ska dom kosta såå mycket? aja får se om mamma kan betala 200 eller 300 för då köper jag en direkt :) kan inte lägga in bilder just nu vet inte varför :O

Kommentarer
Postat av: myriam

de finns på ginatricot.se för 499 kr (kanske inte lika sköna som de andra men ett tips bara ;))

2011-05-29 @ 23:24:43
URL: http://myriamkibambe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0