eurovision song contest 2011

Igår fredagen den 13:de så hade jag match och hur gick det då!? jo åt helvetet, jag skadade mig så nu blir jag säkert borta från träningen i minst en vecka om det inte läker väldigt fort! Men knän brukar ta lång tid att läka! det var så att jag fastnade i gräset när jag skulle slänga mig och vred hela knät :/ vi tror inte att det har vart ur led! utan det är något annat! vi blev lite oroliga att det hade vart ur led när jag ca 10 min efter olyckan fick vatten i knät. Men det försvann ganska fort!! Nu är det bara och vila och sen börja träna igen när knät är bättre!
Ikväll är det Eurovision song contest och såklart håller jag på Sverige jätte mycket :) jag tror att det kommer gå ganska bra! även fast texten inte är den bästa så tror jag iallafall att folk rycks med av att själva musiken är väldigt bra :) och så hade dom ju fixat till ett väldigt bra nummer också :) väldigt bra gjort Sverige! heja heja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0