Från 11 juli

I onsdags då så kom Mammas jobbarkompis Micke med Jessica + barnen och Sandra (också mammas jobbarkompis) hem till oss. Mycket trevlig kväll även fast jag blev tvungen att gå undan ett tag och plugga lite :/.. Tror aldrig jag har skrattat så mycket under en sådan här kväll någon gång!! Tack Sandra för den upplevelsen ;) 
 
Roligaste var nog när Sandra kröp under bordet för att busa med Micke's yngsta son som är 4-5 år, och Micke reser sig och tar Sandras vinglas och gick till köket haha hon var absolut inte full men det så så roligt ut! ;)
Ingen av Micke eller Sandra tyckte att vinet var speciellt gott så det var därför han tog det! 
En liten och mycket söt igelkott kom på besök!
 
Denna bild får avsluta detta inlägg! snart ska jag gå och lägga mig är as trött efter att ha jobbat i 9 timmar!! så godnatt ♥  
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0